Chcete změnit jazyk eshopu na us?

Obchodní podmínky a reklamační řád

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO NÁKUP V INTERNETOVÉM OBCHODĚ SCOOTSHOP.CZ

Provozovatel:

INTERNETOVÝ OBCHOD SCOOTSHOP.CZ
Internetový obchod www.scootshop.cz provozuje společnost Scoot Distribution s.r.o. se sídlem: Masarykovo náměstí 397/12, Hradec Králové 500 02, IČO: 03760022, spisová značka C 34696 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové, s jednatelem společnosti Martinem Nogolem (info@scootshop.cz, 00420 608 618 101), je prodejcem sportovního zboží.

Korespondenční adresa: Masarykovo náměstí 397/12, Hradec Králové 500 02. 

ADRESA PRO DORUČENÍ ZBOŽÍ NA SERVIS, VRÁCENÍ ZBOŽÍ, DALŠÍCH BALÍKŮ A REKLAMACÍ:(please send parcels, invoices etc. to the following address)

Scoot Distribution s.r.o.
Masyrykovo náměstí 397

Hradec Králové 500 02

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky internetového obchodu se řídí níže uvedeným nákupním řádem, a to i platnou legislativou a obchodními zvyklostmi. Veškeré nabízené zboží pochází od výrobců nebo od autorizovaných dovozců pro Českou Republiku. Na zboží je poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce či dovozce. Více informací o záruce a reklamacích, naleznete v reklamačním řádu.

OBJEDNANÉ ZBOŽÍ
Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami, zároveň potvrzuje svou způsobilost k právním úkonům. Odesláním objednávky uzavírá kupující kupní smlouvu. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní emailovou adresu, bude mu na ni doručena odpověď na uvedenou objednávku. Pokud odpověď na uvedenou objednávku na uvedenou emailovou adresu nepřijde, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte na náš email info@scootshop.cz nebo telefonicky na čísle 00420 608 618 101. Objednávka je vždy považována za závaznou pro obě strany, není-li dohodnuto jinak. Ceny v CZK uvedené na stránkách www.scootshop.cz jsou konečné a jsou uvedené včetně DPH. Dojde-li k výraznému zdražení zboží ze strany dodavatelů nebo z důvodu oslabení devizového kurzu, vyhrazuje si prodejce právo na procentuální zvýšení cen v internetovém obchodě. Ceny v € jsou orientační a při odeslání obejdnávky se kalkulují přepočtem ceny z CZK vzhledem k aktuálnímu kurzu ČNB.

STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY KUPUJÍCÍHO
Objednávku lze stornovat telefonicky nebo emailem, v případě, že zboží nebylo odesláno nebo vyrobeno či jinak upraveno na přání zákazníka. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodejce nárok na náhradu škody a uhrazení plné výše ceny, a to zejména v případě výroby řidítek na vlastní míry a v případě úprav originálních dílů (např. zkrácení řidítek, desky apod.)

STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO
Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo prodávat do České republiky, případně pokud se výrazným způsobem změní jeho cena. O zrušení objednávky informuje prodávající kupujícího telefonicky nebo e-mailem.

Pokud máte jakékoliv další dotazy, podívejte se na Často kladené otázky, kde zodpovídáme Vaše nejčastější dotazy, pokud odpověď na Vaši otázku nenaleznete ani tam, neváhejte nás kontaktovat na email info@scootshop.cz 

DODÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží je standardně expedováno do dvou pracovních dnů. V případě, že zboží není skladem, je expedováno do 30 dnů. O delší dodací lhůtě je zákazník informován telefonicky nebo emailem. V případě delší dodací lhůty může zákazník stornovat objednávku telefonicky nebo emailem. Pro podrobnější informace si prohlédněte naši stránku Dostupnost zboží, kde naleznete ucelený přehled a vysvětlení možných dostupností zboží na našem webu.

Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem firmy Scoot Distribution s.r.o. Zboží zasílá firma dle volby kupujícího, skrze dopravce GLS (ČR), GLS (SK), Zásilkovna. Po domluvě je možné si zboží osobně převzít v místě sídla společnosti, na adrese Masarykovo náměstí 397, Hradec Králové 500 02.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození zásilky, je zákazník povinen za přítomnosti dopravce zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Dodatečná reklamace nemusí být později uznána. Reklamace se podává u dopravce (DPD, Uloženka, GLS, Česká pošta, Zásilkovna) a musí být podána zákazníkem. V případě problémů nebo jakýchkoli nejasností nás neprodleně kontaktujte. Zákazník má povinnost převzít si od dopravní služby objednané zboží. Pokud zákazník zboží nepřevezme bez předcházejícího informování prodejce, prodejce může požadovat náhradu za poštovné a balné, a to jednorázově 250 Kč pro Českou republiku a 400 Kč (€15) pro Slovenskou republiku.

URČENÍ ZBOŽÍ
Koloběžky, freestyle kola a náhradní díly pro freestyle koloběžky jsou určené pro venkovní užití - skateparky s dřevěnými, železnými či betonovými překážkami. Freestyle koloběžky, kola a náhradní díly na koloběžky nejsou určené k užití v dešti a sněhu vzhledem k možné následné korozi dílů. Dále není vhodné používat koloběžku v prašném prostředí a na kamenitých cestách, stejně tak jako ke skokům na obrubníky apod. Zboží je určené pro extrémní sport, jehož součástí jsou skoky a pády. Nabízíme i textilní zboží, níže vám uvádíme některé z piktogramů, které se mohou na našem zboží objevit a přikládáme i vysvětlení. Zákazník uzavřením kupní smlouvy bere tyto informace na vědomí.



DOPRAVNÉ, DOBÍRKOVNÉ A BALNÉ PRO ČESKOU A SLOVENSKOU REPUBLIKU
Objednané zboží si můžete po předchozí domluvě vyzvednout bezplatně na adrese sídla společnosti (Masarykovo náměstí 397/12, Hradec Králové 50002). Dopravné pro ČR a Slovensko účtujeme dle aktuálního ceníku. Podrobnosti o dopravě naleznete při tvorbě Vaší objednávky v košíku nebo na naší stránce Doprava a platba. Při objednávce nad 4 000 Kč (151 €) je dopravné zdarma. Podrobnosti o platbě pro Českou a Slovenskou republiku naleznete v košíku při tvorbě Vaší objednávky. V případě, že se objednané zboží musí z technických či jiných důvodů rozdělit do více zásilek, dodavatel si vyhrazuje právo navýšit cenu dopravného a informovat zákazníka o navýšení ceny telefonicky nebo e-mailem.

ZPŮSOB PLATBY

Provozovatel nabízí na výběr z těchto způsobů platby: v hotovosti, při osobním odběru na výdejním místě provozovatele, platební kartou po internetu přes platební bránu GoPay, bankovním převodem po dokončení objednávky, na dobírku až při převzetí od přepravce.

Platba v hotovosti (0 Kč) – při osobním odběru zboží na prodejním skladě (Masarykovo náměstí 397/12, Hradec Králové 50002), platba kartou je možná.

Platební kartou po internetu přes platební bránu (0 Kč) - Při zvolení této možnosti bude kupující po dokončení objednávky přesměrován na platební server třetí strany, kde kupující vyplní potřebné platební údaje. Po ověření jejich platnosti bude objednávka potvrzena a kupní cena odečtena z účtu kupujícího.

Platba dobírkou -

pro Českou republiku: 24 Kč

pro Slovenskou republiku: 35 Kč

Platit můžete hotově nebo kartou u řidiče.

– při zaslání zboží, platba při převzetí

Bankovní převod po dokončení objednávky (0 Kč) – Při zvolení této platby bankovním převodem uhradí kupující cenu objednávky před jejím vyřízením na bankovní účet prodávajícího. Pro vyřízení objednávky je potřeba uhradit platbu pod určeným variabilním symbolem, který kupující získá při dokončení objednávky. Kupní cena za uhrazenou se považuje dnem, kdy došlo k připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Jediná možná platba při výrobě řídítek na míru je bankovním převodem před odesláním zboží.


ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY – VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (prostřednictvím internetového obchodu www.scootshop.cz), má spotřebitel v souladu s § 1829 a násl. občanského zákoníku právo bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí zboží.

Pokud spotřebitel v zákonné 14 denní lhůtě oznámí provozovateli (emailem nebo telefonicky), že od smlouvy odstupuje, kupní smlouva se od počátku ruší. Pro odstoupení od smlouvy může spotřebitel využít formulář pro reklamace, který naleznete zde: https://www.scootshop.cz/reklamace/. Návod, jak postupovat při reklamaci naleznete zde: https://www.scootshop.cz/jak-na-reklamaci/ . Ve formuláři by mělo být uvedeno alespoň jméno a příjmení kupujícího, číslo objednávky, označení zboží a číslo účtu pro vrácení peněz. Ke každé reklamaci, aby byla kompletně vyřízena je potřeba souhlas prodávajícího.

Při odstoupení od kupní smlouvy nezapomeňte v našem online formuláři zvolíte typ reklamace - Vratka.

Vrácené zboží musí být kompletní, s originálními visačkami, nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené a pokud možno, být zabalené v originálních obalech (platí zejména pro koloběžky ve velkých krabicích) spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty, a to včetně faktury či dokladu o koupi a záruční list (pokud byl vystaven). Zboží nesmí být zasláno na dobírku. 

V případě, že spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě a vrácené zboží není kompletní, je bez originálních visaček nebo je prokazatelně použité či projevuje známky poškození, má provozovatel vůči spotřebiteli nárok na náhradu škody a je oprávněn si takto vzniklý nárok na náhradu škody jednostranně započíst na pohledávku spotřebitele vůči provozovateli na vrácení kupní ceny. Provozovatel v takovém případě vrací spotřebiteli jen takto sníženou kupní cenu.

Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel, včetně všech jeho součástí a příslušenství.

Odstoupí-li spotřebitel oprávněně od kupní smlouvy, je provozovatel povinen bez jakéhokoli zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, převodem na bankovní účet spotřebitele nebo v hotovosti na adrese provozovny. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Výjimku v možnosti vrácení zboží tvoří zboží upravené nebo vyrobené na přání či míru uvedenou zákazníkem (případy seříznutí řidítek nebo výroby řidítek na vlastní míru apod). Tento typ zboží není možné prodejci vrátit a není umožněno žádat vrácení peněz.

Vracení zboží (nevhodné velikosti, barva atd.)

Podrobnější informace o tom, jak vracet zboží naleznete ZDE.

V případě, že Vám zboží nevyhovuje a chcete jej vrátit, postupujte prosím následovně:

1) Založte reklamaci na naších stránkach. Návod, jak správně vytvořit reklamaci naleznete zde: https://www.scootshop.cz/jak-na-reklamaci/ a popište Váš problém se zbožím.

- Zboží nám pokud možno posílejte zpět nepoškozené, nepoužité, pokud možno v originálních obalech a s originálními visačkami. (Pokud u oblečení nebudou visačky, reklamaci budeme nuceni zamítnout.)

2) Přiložte kopii naší faktury a číslo účtu pro vrácení peněz. 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Scoot Distribution s.r.o je jediným vlastníkem informací získaných v tomto internetovém obchodě. Tyto informace nejsou a nebudou prodávány, pronajímány, ani jinak sdíleny s jinými subjekty.

Nakládání s osobními údaji kupujících podléhá úpravě zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů, tím se rozumí jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, elektronická adresa, pohlaví, číslo bankovního účtu a telefonní číslo a uděluje souhlas se shromažďováním a zpracováním svých osobních údajů provozovatelem pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

Kupující bere také na vědomí, že je povinen své osobní údaje (a to při registraci, ve svém uživatelském účtu nebo při jakékoli objednávce) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně svých osobních údajů.

Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele.

Osobní údaje budou zpracovávány a to po dobu neurčitou v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

  • požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

  • požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího.

ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

Kupující souhlasí se zasíláním jakýchkoli informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

Nezvolí-li kupující jinak, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zasíláním obchodních sdělení kupující uděluje dobrovolně a může jej kdykoli bezplatně odvolat.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. Prostřednictvím nastavení svého webového prohlížeče může kupující jednotlivá cookies ručně mazat, blokovat či zcela zakázat. Jednotlivá cookies lze také blokovat nebo povolit jen pro konkrétní stránky.

CO JE TO COOKIES?

Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější.

Cookies používáme například pro zachování přepnutí zobrazení z mobilních zařízení do PC verze webu, pro zachování vašich preferencí při prohlížení těchto webových stránek, informaci o zvoleném jazyku nebo měně apod. Podrobnější informace získáte na uvedeném kontaktu provozovatele webu.

Také používáme cookies třetích stran (Google Analytics, Facebook, Seznam.cz atd.). Tyto cookies mohou být využity pro reklamní účely formou remarketingu.

Většina prohlížečů cookies automaticky akceptuje, pokud není prohlížeč nastaven jinak. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies. Použití cookies můžete omezit nebo zablokovat v nastavení svého webového prohlížeče. 

Prodejce shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon, e-mailovou adresu apod. Tyto informace slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků a příp. se souhlasem zákazníka zasílání obchodních nabídek a aktualit ze světa freestyle scooteringu. Prodávající nepředá vědomě osobní údaje zákazníků třetím stranám.

Pokud s uchováváním osobních údajů nesouhlasíte, prosím napište nám mail na gdpr@scootshop.cz a váš email, osobní údaje vymažeme je ze systému.

Zdroj těchto informací: https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=cs

POUŽITÍ SLEVY, SLEVOVÝCH AKCÍ A DÁRKOVÝCH POUKAZŮ

Kupující může při tvorbě své objednávky zadat kódy obsažené na zakoupených dárkových poukazech a slevové kódy poskytnuté provozovatelem v souladu s jejich pravidly.

Není-li provozovatelem uvedeno jinak, dárkové poukazy ani slevové kódy:

  • není možné uplatňovat opakovaně;

  • nelze je vzájemně kombinovat.

V případě odstoupení od kupní smlouvy z jakýchkoliv důvodů nebo jakéhokoli jiného důvodného vrácení zboží kupujícím prodávajícímu zakoupeného na základě slevového kódu, má kupující nárok pouze na vrácení částky, kterou za nákup zboží skutečně uhradil peněžními prostředky. Prodávající může rozhodnout o tom, zda a v jaké hodnotě vystaví kupujícímu nový slevový kód.

Pokud má dárkový poukaz nebo slevový kód určitou omezenou dobu platnosti, kupující je oprávněn dárkový poukaz nebo slevový kód použít pouze před jejím uplynutím. Prodávající neposkytuje peníze ani žádný jiný způsob kompenzace za nevyužitou hodnotu dárkového poukazu nebo slevového kódu.

Provozovatel organizuje slevové akce s vlastními slevovými kódy, které můžete použít. Veškeré podmínky a vysvětlení použití slevových kódů naleznete na naši stránce Slevy

REKLAMAČNÍ ŘÁD INTERNETOVÉHO OBCHODU SCOOTSHOP.CZ


Adresa pro doručení zboží na servis, vratky, další balíky a reklamace:
(please send parcels, invoices etc. to the following address)
Scoot Distribution s.r.o.
Scootshop store
Masarykovo náměstí 397, Hradec Králové 500 02


PROVOZOVATEL
Scoot Distribution s.r.o. se sídlem: Masarykovo náměstí 397/12, Hradec Králové 500 02, IČO: 03760022, spisová značka C 34696 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové, zastoupená jednatelem Martinem Nogolem; kontaktní informace: e-mail: info@scootshop.cz, telefonní číslo: 00420 608 618 101.

ZÁRUČNÍ DOBA A ZÁRUČNÍ LIST
Záruční doba se začíná počítat ode dne, kdy zákazník převezme zboží. Záruční doba se řídí platnými legislativními předpisy, tj. 24 měsíců od převzetí a dle záručních podmínek výrobců, který stanovuje životnost produktů na 1-6 měsíců. Záruční lhůta se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené používáním. Záruční lhůta se vztahuje pouze na výrobní závady. Kratší životnost výrobku v případě závady způsobené opotřebením nebo nevhodným užitím dílu nebo koloběžky nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Za záruční list je považována faktura nebo jiný doklad o koupi zboží.

REKLAMACE

Návod na postup reklamace: https://www.scootshop.cz/jak-na-reklamaci/
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.  Záruka se nevztahuje na zboží, jehož vady vznikly v důsledku běžného používání; na zboží, které bylo nesprávně používáno a na zboží, které bylo nesprávně skladováno. Freestylové koloběžky, kola a náhradní díly na freestyle koloběžky jsou určené k venkovnímu užití (skateparky s dřevěnou/ železnou nebo betonovou kontrukcí), nikoliv však v dešti, ve sněhu, v prachu, na kamenitém podkladu, na skoky na obrubníky apod. Pokud zboží jeví např. známky koroze, má se za to, že výrobek nebyl užíván v souladu s účelem a jako takový jej nelze reklamovat. Zákazník musí prodejce informovat o závadě neprodleně po zjištění závady. Na pozdější reklamace nebude brát zřetel.  

POSTUP REKLAMACE
Návod na postup reklamace: https://www.scootshop.cz/jak-na-reklamaci/

Pokud se jedná o díly na koloběžku, skateboardy, longboardy, koloběžky. Stačí nám pouze vyfocené zboží. Prosím postupujte podle pokynů v návodu, jak takovou reklamaci provést: https://www.scootshop.cz/jak-na-reklamaci/

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud dodá kazové zboží, tak má zákazník právo na výměnu v adekvátní nebo jiné momentálně dostupné barevné variantě výrobku, nebo na opravu. Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy (formulář k reklamacím, který naleznete zde - https://www.scootshop.cz/jak-na-reklamaci/). Kupující vyplní formulář a odešle jej prodejci (emailem nebo poštou na korespondenční adresu). Kupující o této skutečnosti prodejce informuje. Ke každé reklamaci, aby byla kompletně vyřízena je potřeba souhlas prodávajícího.

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (prostřednictvím internetového obchodu www.scootshop.cz), má spotřebitel v souladu s § 1829 a násl. občanského zákoníku právo bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí zboží.

Pokud spotřebitel v zákonné 14 denní lhůtě oznámí provozovateli (emailem nebo telefonicky), že od smlouvy odstupuje, kupní smlouva se od počátku ruší. Pro odstoupení od smlouvy může spotřebitel využít formulář pro reklamace, který naleznete zde: https://www.scootshop.cz/reklamace/. Návod, jak postupovat při reklamaci naleznete zde: https://www.scootshop.cz/jak-na-reklamaci/ . Ve formuláři by mělo být uvedeno alespoň jméno a příjmení kupujícího, číslo objednávky, označení zboží a číslo účtu pro vrácení peněz.

Při odstoupení od kupní smlouvy nezapomeňte v našem online formuláři zvolíte typ reklamace - Vratka.

Odstoupí-li spotřebitel oprávněně od kupní smlouvy, je provozovatel povinen bez jakéhokoli zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, převodem na bankovní účet spotřebitele nebo v hotovosti na adrese provozovny. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel, včetně všech jeho součástí a příslušenství.

Výjimku v možnosti vrácení zboží tvoří zboží upravené nebo vyrobené na přání či míru uvedenou zákazníkem (případy seříznutí řidítek nebo výroby řidítek na vlastní míru apod). Tento typ zboží není možné prodejci vrátit a není umožněno žádat vrácení peněz.

Oprávněnost reklamované závady posoudí výrobce/ distributor zboží. O způsobu vyřízení reklamace budeme zákazníka informovat emailem nebo telefonicky na email uvedené v původní objednávce zboží, nedodá-li kupující jiné kontaktní údaje. Po vyřízení reklamace bude v případě kladného vyřízení zákazníkovi zboží zasláno nebo dobropisováno.

Reklamace ze strany spotřebitele včetně odstranění vady bude prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Pokud kupující nedodá prodejci vše potřebné k reklamaci, jako je například nafocení vad zboží nebo samotné zboží, lhůta se pozastavuje do té doby, než kupující dodá vše potřebné prodávajícímu.

Kupující zodpovídá za správnost uvedených kontaktních údajů. V případě, že zákazník zadá chybné údaje a tudíž není možné zákazníka přes vynaloženou snahu prodejce informovat o výsledku reklamace, má se za to, že zákazník je s vyjádřením obeznámen a souhlasí. V případě, že dojde prodávajícím a kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; Email: adr@coi.cz; Web: adr.coi.cz.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím. Uzavřením kupní smlouvy (nákupem v internetovém obchodě stvrzuje kupující svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami).

Provozovatel si vyhrazuje právo na změny v reklamačním řádu.

v Hradci Králové 6.9.2020.

CZ-Hradec Králové
Map
SK-Bratislava
Map
Zpracování dat
Schovat