Máme otevřeno! :) zde
Chcete změnit jazyk eshopu na us?
Prodejna PO-PA: 13:00-18:00, SO: 13:00-17:00- E-shop: 11:00-17:00

Založení reklamace

Nevíte si rady s reklamací? Zde máte návod jak postupovat

Číslo faktury:
Název produktu:
Kód produktu:
Typ reklamace:
Důvod reklamace:
Fotografie poškození:
Vaše údaje:
Jméno a příjmení:
Ulice a ČP:
Město:
PSČ:
Stát:
Telefon:
E-mail:
Způsob doručení / vyzvednutí:
Dodací údaje:
Kontaktní osoba:
Ulice a ČP:
Město:
PSČ:
Stát:

Díky našemu novému systému je u nás reklamace rychlá a velmi snadná. Potřebné dokumenty vyplníte on-line z pohodlí domova. Díky tomu jsme schopni vyřídit Vaši reklamaci do 5 pracovních dnů. Pojďme se společně podívat na návod, jak postupovat při reklamaci zboží na našem e-shopu.

 

Jak postupovat při reklamaci

Jednou z možností, jak reklamaci můžete provést, je přes Váš účet na našich stránkách nebo lze reklamaci vytvořit i bez přihlášení.

  • Když máte vytvořený účet: (účet se vytvoří automaticky při první potvrzené objednávce)

Přihlaste se ke svému účtu, který se Vám automaticky vytvořil při Vaší první potvrzené objednávce na našem e-shopu. Pokud jste si nevyžádali heslo, tak ho jednoduše vyresetujte. V emailu s Vaší první objednávkou naleznete i své přihlašovací jméno.

Reset hesla provedete kliknutím na ikonku Můj účet, kterou naleznete v pravém horním rohu na našich webových stránkách. Vyskočí na Vás nové okno pro přihlášení, stačí jen kliknout na tlačítko Zapomenuté heslo, kde své heslo můžete vyresetovat. Vaše nové heslo Vám dorazí na email, který jste zadali u Vaší objednávky.

 

Po resetování hesla se přihlásíte ke svému účtu, kde uvidíte mimo jiné Vaše nastavení účtu, Vaše provedené objednávky, můžete si zde nastavit hlídacího psa pro Vámi zvolené zboží a samozřejmě i reklamace. Klikněte na tlačítko Reklamace.

V reklamacích uvidíte Vámi objednané zboží a jednoduše si vyberete to, které chcete reklamovat, a to kliknutím na tlačítko REKLAMOVAT.

Po vybrání zboží se Vám na obrazovce objeví tabulka, kde vyplníte veškeré informace o důvodu reklamace + přiložíte detailní fotky produktů (jak správně nafotit zboží k reklamaci naleznete níže na této stránce). Stačí jen Vaši reklamaci potvrdit tlačítkem Založit reklamaci a vše je hotové. O průběhu Vaší reklamace Vás budeme informovat emailem.

 

 

  • Jak reklamovat zboží bez přihlášení: 

Otevřete si tuto stránku: https://www.scootshop.cz/reklamace/

Vyplníte zde všechny informace o poškozeném/Vámi reklamovaném zboží. K fotkám nezapomeňte přiložit i naskenovaný daňový doklad, bez něhož nemůžeme pokračovat v reklamaci. 

Jak správně nafotit zboží

Po urychlení reklamace potřebujeme správné fotky a to:

  • detail problému (min. 2 fotky)
  • celý produkt
  • pokud reklamujete desku nebo koloběžku, tak nezapomeňte vyfotit i spodek desky
  • popřípadě přiložte i video

Čím více fotek budeme mít od Vás k dispozici, tím lépe. Zrychlíte tak průběh celé reklamace.

Pokud máte stále jakékoli nejasnosti, neváhejte se na nás obrátit.

 

Kompletní postup při vrácení zboží naleznete zde: Vrácení zboží

 

Tým Scootshop.cz


Ověření uživatele:
CZ-Hradec Králové
Map
SK-Bratislava
Map
Zpracování dat
Schovat