Zboží můžete vrátit pouze se souhlasem eshopu. Pokud zboží odešlete dříve nebo bez souhlasu eshopu, bude Vám následně účtován poplatek za odeslání.
Jaký je tedy postup v jednotlivých bodech?:
Vyplňte pečlivě potřebný formulář (k reklamaci, vrácení zboží apod.) a vytiskněte.
Vložte reklamační protokol ke zboží (abychom mohli spojit vrácené zboží s Vaší reklamací).
Zboží musí být řádně zabaleno (v krabici, v bublinkách nebo v bublinkové obálce).
Je potřeba zkontrolovat, že na krabici/obálce není žádný starý štítek od jakéhokoli dopravce. (mohli by dojít k odeslání na špatné místo)
Na obálku, krabici fixem nejlépe vlevo nahoře napište číslo reklamace (pokud nelze tak číslo objednávky nebo jméno). Viz. obrázek dole.
Zboží přinesete na jakoukoliv Vaši nejbližší pobočku Zásilkovny.
Nadiktujte kód pro zpětné zásilky: 93752849.
A je to! Pobočka vygeneruje štítek a pošle Vaše vrácené zboží k nám na pobočku.
Jednoduché, že? Pokud byste si i přes to s čímkoli nevěděli rady, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme.
NEZAPOMEŇTE PROSÍM DO KAŽDÉ REKLAMACE UVÉST, CO PŘESNĚ MÁME S VÁMI ZAKOUPENÝM ZBOŽÍM DĚLAT - POKUD CHCETE JINOU VELIKOST NEBO CHCETE ZBOŽÍ ROVNOU VRÁTIT APOD., DĚKUJEME.