Chcete změnit jazyk eshopu na us?

FAQ

Hromadí se nám od vás spousty dotazů, proto jsme se rozhodli vám připravit rozcestník vašich nejčastějších otázek s našimi odpověďmi. Pokud jste i přesto nenašli odpověď na váš dotaz, neváhejte se na nás kdykoli obrátit na emailovou adresu: info@scootshop.cz

Proč nakupovat právě u nás? Chcete znát naše výhody? Podívejte se v čem vynikáme:

Naše výhody

Nevíte si rady se slevovým kupónem? Nebo potřebujete zjistit informace, jak slevy uplatnit?

Jak používat slevy

Chcete vědět jaké dárečky dostanete k objednávce nebo jaké slevy na vás čekají?

Dárečky k objednávce a slevy

Jak správně postupovat při reklamaci? Máme pro vás jednoduché řešení:

Jak reklamovat zboží

Jaký je správný postup při vrácení zboží? Klikněte na odkaz níže:

Vrácení zboží

Nevíte si rady u dostupnosti zboží? Co znamená SKLADEM U DODAVATELE?

Dostupnost zboží

Jaké nabízíme způsoby dopravy vašeho zboží a jaká je cena poštovného či dobírky?

Doprava a platba

Máte problém s výběrem koloběžky, longboardu nebo si nevíte rady s výběrem doplňků ke koloběžkám?

Jak na to (jak správně vybrat zboží, návody k produktům)

Jaké nové ovládací prvky jsme pro vás připravili na našem eshopu?

Novinky na eshopu

Jaké jsou naše obchodní a reklamační podmínky?

Obchodní a reklamační řád

Ochrana osobních údajů, chcete se dozvědět více?

GDPR

CZ-Hradec Králové
Map
SK-Bratislava
Map
Zpracování dat
Schovat