Kvůli stěhování skladu a naší prodejny máme omezený provoz. Omlouváme se předem omlouváme za případné zpoždění vašich objednávek. Více zde
Chcete změnit jazyk eshopu na us?

FAQ

Hromadí se nám od vás spousty dotazů, proto jsme se rozhodli vám připravit rozcestník vašich nejčastějších otázek s našimi odpověďmi. Pokud jste i přesto nenašli odpověď na váš dotaz, neváhejte se na nás kdykoli obrátit na emailovou adresu: info@scootshop.cz

Proč nakupovat právě u nás? Chcete znát naše výhody? Podívejte se v čem vynikáme:

Naše výhody

Nevíte si rady se slevovým kupónem? Nebo potřebujete zjistit informace, jak slevy uplatnit?

Jak používat slevy

Chcete vědět jaké dárečky dostanete k objednávce nebo jaké slevy na vás čekají?

Dárečky k objednávce a slevy

Jak správně postupovat při reklamaci? Máme pro vás jednoduché řešení:

Jak reklamovat zboží

Jaký je správný postup při vrácení zboží? Klikněte na odkaz níže:

Vrácení zboží

Nevíte si rady u dostupnosti zboží? Co znamená SKLADEM U DODAVATELE?

Dostupnost zboží

Jaké nabízíme způsoby dopravy vašeho zboží a jaká je cena poštovného či dobírky?

Doprava a platba

Máte problém s výběrem koloběžky, longboardu nebo si nevíte rady s výběrem doplňků ke koloběžkám?

Jak na to (jak správně vybrat zboží, návody k produktům)

Jaké nové ovládací prvky jsme pro vás připravili na našem eshopu?

Novinky na eshopu

Jaké jsou naše obchodní a reklamační podmínky?

Obchodní a reklamační řád

Ochrana osobních údajů, chcete se dozvědět více?

GDPR

CZ-Hradec Králové
Map
SK-Bratislava
Map
Zpracování dat
Schovat