13:00-17:00 (prodejna), 11:00-17:00 (E-shop) 22.7. ZAVŘENO

Jak na reklamaci

Reklamace u nás jsou snadné a rychlé díky našemu novému systému. :) Nemusíte nám zasílat zboží zpět nebo ručně vyplňovat reklamační protokoly. Vše se děje on-line. Díky tomu se u nás zkracuje doba reklamace. 90% reklamací vyřešíme do 5 pracovních dnů. :)

Jak postupovat při reklamaci

Buď můžete reklamaci provést přes svůj účet. Pokud ho nemáte tak pořeskočit tyto kroky a rovnou založit reklamaci zde: https://www.scootshop.cz/reklamace/ 

 

Když máte vytvořený účet: (učet se vytvoří automaticky při pvní reklamaci)

Přihlásíme se pod svůj účet, který se nám automaticky vytvořil při tvoření objednávky. Pokud jste si nevyžádali heslo tak ho jednoduše vyresetujte. Svoje přihlašovací jméno naleznete v prvním mailu od objednávky.

Reset hesla provedete kliknutím na můj účet. (vlevo nahoře v hlavním menu). Vyskočí vám přihlašovací tabulka. Kde díky zapomenuteho hesla si heslo vyresetujeme. Heslo Vám příjde na mail, který jste zadavali u objednávky.

 

Po resteování hesla se přihlásíme do účtu. Kde vidíte nastavení účtu, objednávky, hlídací pes, reklamace, srovnání atd. Klikněte na reklamace.

V reklamcích uvidíte své objednáné zboží. Stačí když kliknete na zboží, které chcete reklamovat.

Po vybrání zboží Vám najede tabulka, kde vyplňte veškeré informace o problému + přiložte detailní fotky proudktů (jak správně nafotit reklamovaný produkt si ukážeme dole pod timto textem). A klikněte na založit reklamaci. A máme hotovo. :) Vaše reklamace nám vyskočí v našem systému a okamžitě reklamaci řešíme.

Reklamační protokoly si můžete stáhnout v reklamací. O průběhu reklamace Vás budeme informovat mailem.

 

Jak správně nafotit zboží

Po urychlení reklamace potřebujeme správné fotky a to:

  • detail problému (min. 2 fotky)
  • celý produkt
  • pokud reklamujeme desku nebo koloběžku tak spodek desky
  • popřípadě přiložit video

Čím více fotek produktů tím lépe. Zrychlíte tak reklamaci.

 

Map
Zpracování dat
Schovat